Člankom 3. točka 18. ZJN 2016, propisano je sljedeće:
Pomoćne aktivnosti nabave su aktivnosti koje obuhvaćaju pružanje podrške aktivnostima nabave, pogotovo u obliku:
a. tehničke infrastrukture koja naručiteljima omogućuje dodjelu ugovora o javnoj nabavi ili sklapanje okvirnih sporazuma za radove, robu ili usluge, ili
b. savjeta o pripremi ili provođenju postupaka javne nabave, ili
c. pripreme i upravljanja postupcima javne nabave u ime i za račun određenog naručitelja
Sukladno navedenom, usluga uključuje:
- Izradu Plana nabave u skladu s financijskim planom određenog Naručitelja
- Objavu Plana nabave u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske
- Izmjene/dopune Plana nabave u skladu sa zahtjevima i potrebama određenog Naručitelja
- Pripremu i provedbu postupaka nabave (jednostavne nabave i otvoreni postupci) u skladu s Planom nabave (priprema odluke o početku postupka, priprema izjava o sukobu interesa, analiza tržišta, prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, ukoliko je primjenjivo), pripremu dokumentacije o nabavi, objavu dokumentacije o nabavi u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske/na stranicama Naručitelja – ovisno o vrsti postupka, pripremu odgovora i pojašanjenja dokumentacije o nabavi tijekom roka za dostavu ponuda, otvaranje ponuda, pregled i ocjenu ponuda, izradu zahtjeva za pojašnjenjem ponuda tijekom pregleda i ocjene ponuda, izradu zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, izradu odluke o odabiru/ili poništenju postupka, pripemu odgovora za naručitelja na evenutalne žalbene navode
- Objavu registra ugovora
- Ustrojavanje i ažuriranje registra ugovora
- Izradu internih akata i uputa iz područja javne nabave