Javna nabava kao rješenje, a ne problem.

Konzultantske usluge u postupcima javne nabave za javni i privatni sektor

Aktualnosti Ugovorite sastanak

Naše usluge

andiva ivana 2 o nama
andiva ivana 1 o nama
Iskustvo, kvaliteta & znanje

ANDIVA

Glavna ideja tvrtke je ponuditi uslugu koja bi omogućila klijentima koji nemaju uspostavljene zasebne odjele za pripremu i provedbu postupaka javne nabave outsourcing postupaka javne nabave, a onima koji imaju, uslugu profesionalnog nadzora i savjetovanja.

  • Višegodišnje iskustvo
  • Rješenja prilagođena korisnicima
  • Kompletna usluga i rješenja
Upoznajte nas
200
Projekata
300
Natječaja
10
Godina poslovanja
50
Klijenata

Upravni odbor Hrvatske odvjetničke komore donio je Tarifu o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika, koja je objavljena u Narodnim novinama, br. 138/2023.

andiva novost1

Tarifa određuje način vrednovanja, obračunavanja i plaćanja odvjetničkih radnji i izdataka koje su stranke dužne platiti odvjetniku ili odvjetničkom društvu, za radnje obavljene po punomoći ili rješenju suda, pravosudnog ili drugog nadležnog tijela, temeljem Zakona o odvjetništvu.

Sukladno Tarifi (Tbr 25) za sastavljanje žalbe u postupcima javne nabave pred nadležnim tijelom, ako je:

  • procijenjena vrijednost nabave do 250.000,00 eura odvjetniku pripada nagrada od 500 bodova,
  • procijenjena vrijednost nabave od 250.000,01 do 13.000.000,00 eura odvjetniku pored nagrade od 500 bodova pripada nagrada od 100 bodova za svakih započetih 250.000,00 eura,
  • preko procijenjene vrijednosti javne nabave od 13.000.000,00 eura odvjetniku pripada nagrada od 7.500 bodova.

Iznimno, za sastavljanje žalbe na dokumentaciju o nabavi odvjetniku pripada nagrada od 500 bodova.

Vrijednost boda iznosi 2,00 eura.

U Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, u suradnji s OECD-om i Europskom komisijom, od 13. - 16. veljače 2024. održana je obuka za trenere za inovativnu javnu nabavu u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, komponenta C.2.9. R3 Inovativna javna nabava.

417608437 962328375231218 1084501168183458522 n

Obuci za trenere za inovativnu javnu nabavu prisustvovali su djelatnici Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, HAMAG-BICRA, Središnjeg državnog ureda za središnju javnu nabavu te SAFU-a. Ukupno je osposobljeno petnaest trenera koji će u narednom razdoblju provoditi daljnje edukacije za naručitelje i potencijalne ponuditelje u postupcima javne nabave s ciljem podizanja svjesti o inovativnoj javnoj nabavi u Republici Hrvatskoj.

Obveza izrade godišnjih izvješća o javnoj nabavi za naručitelje definirana je člankom 441. stavkom 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16, 114/22). Izvješće o javnoj nabavi za 2023. godinu naručitelji su obvezni izraditi do 31. ožujka 2024. godine.

andiva novost 1

Uputu naručiteljima o sadržaju i načinu dostavljanja statističkog izvješća o javnoj nabavi središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave (MINGOR) objavljuje na Portalu javne nabave.

Bitno je napomenuti kako Izvješće naručitelji izrađuju putem „starog“ EOJN-a RH.

Digitalizaciju i zaštitu okoliša ne smijemo gledati kroz osobni interes i novčani prihod, već kao alat kojim ćemo budućim naraštajima ostaviti bolji svijet, smatra Ivana Brkić Javorović, direktorica tvrtke Andiva.

marta filipczyk ZXNquSCcBSc unsplash

Uslužna djelatnost mora se graditi na vrijednostima društveno odgovornog poslovanja, prvenstveno u vidu ostvarivanja profita na društveno odgovoran način, dio je vizije poduzeća Andiva.

Ova je tvrtka u svoju misiju ugradila konstantno praćenje trendova u poslovanju, aktivno praćenje zakonskih regulativa i kontinuirano usavršavanje kako bi svojim klijentima osigurali unaprjeđenje poslovnih procesa u skladu sa suvremenim dostignućima.

No, ono što je važno za istaknuti,  sve od navedenoga prvo primjenjuju u vlastitom poslovanju, što pokazuje i Zeleni certifikat koji je Andiva zaslužila za digitalnu izvrsnost i društveno odgovorno poslovanje.

Podsjetimo, ekološki projekt Zeleni certifikat, najvećeg informacijskog posrednika tvrtke Elektronički računi, pokrenut je krajem 2021. godine kako bi se odalo priznanje tvrtkama i organizacijama koje su uspješno implementirale digitalizirane procese u svoje poslovanje i svojim djelovanjem poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.

Više pročitajte na: https://digitalnoposlovanje.hr/zelena-tranzicija-je-neizbjezna-a-nasa-duznost-je-ostaviti-bolji-svijet-buducim-narastajima/

Novosti, najave, natječajiAktualnosti

Kontaktirajte nas

bonitet

Adresa

Hrvatska —
Vijenac Petrove Gore 9
31000, Osijek